Δεύτερος στην Ευρώπη στο Marketing ο Ολυμπιακός
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Τη δεύτερη θέση μεταξύ 64 Ευρωπαϊκών ομάδων στο marketing κατέκτησε ο Ολυμπιακός, ανεβαίνοντας μια θέση υψηλότερα απο πέρυσι.
Την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Euroleague κατέκτηση η Aλμπ Βερολίνου και την τρίτη θέση η Λαμποράλ Κούτσα.
Ο Ολυμπιακός βραβεύτηκε για το loyalty πρόγραμμα που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς με το λανσάρισμα της Olympiacos BC World MasterCard, μέσα απο το οποίο συνδυάζεται η εμπορική ανάπτυξη της ομάδας, η καθημερινή σύνδεση των φιλάθλων με την ομάδα οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες, η εμπλοκή στο πρόγραμμα και άλλων χορηγών και συνεργατών της ομάδας και η ανάπτυξη ενός ιδιαίτερου και καινοτόμου προγράμματος πιστότητας με πολύ μεγάλη προοπτική για τα ερχόμενα χρόνια.
Ο Εμπορικός Δ/ντης της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την βράβευση αυτοί καθώς και για το γεγονός οτι τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε στις κορυφαίες ομάδες της Euroleague και εκτός παρκέ, σε θέματα marketing και εμπορικής ανάπτυξης. Το πρόγραμμα για το οποίο βραβευτήκαμε, ανάμεσα σε άλλα, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα για τα ερχόμενα έτη καθώς η Olympiacos BC MasterCard θα είναι το απόλυτο εργαλείο για όλους τους φιλάθλους μας με ιδιαίτερα προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες. Συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για την υπέροχη και ομαδική δουλειά!»
Κάνε like στη σελίδα του bam.gr στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα του Ολυμπιακού μας:
Σχολιάστε